2023. okt 05.

Ne félj hibázni!

írta: Dominika01
Ne félj hibázni!

Szia, én egy hobi fodrász vagyok, aki szeret kísérletezni a hajával és másokéval is. A blogomban megosztom veled a tapasztalataimat, tanácsaimat és néhány vicces történetet is. Ma arról fogok írni, hogy miért nem kell félni attól, ha néha nem lesz tökéletes a frizura.

A hobi fodrászkodás egy nagyszerű módja annak, hogy kifejezd magad, megmutasd a stílusod és kreatív legyél. De nem mindig sikerül úgy, ahogy elterveztük. Néha a haj túl rövidre vágódik, néha a szín nem olyan, mint amit vártunk, néha pedig egyszerűen nem áll jól. Ilyenkor persze csalódottak vagyunk, de ez nem jelenti azt, hogy fel kell adni a hobi fodrászkodást.

Én magam is sokszor elrontottam már a frizurámat vagy másokét. Például egyszer egy barátnőmnek akartam ombre hajat csinálni, de túl sok időt hagytam a festéket hatni, és a vége narancssárga lett. Vagy amikor egy másik barátomnak akartam egy trendi rövid hajat vágatni, de túl sokat vágtam le az oldaláról, és olyan lett, mint egy katona. Vagy amikor magamnak akartam egy frufrut csinálni, de túl rövidre vágtam, és olyan voltam, mint egy kisgyerek.

De ezek a bakik nem tántorítottak el attól, hogy továbbra is hobi fodrászkodjak. Sőt, inkább tanultam belőlük és javítottam a hibáimon. Például megtanultam, hogy mindig ellenőrizzem a festék színét egy kis tincsen, mielőtt az egész hajra kenem. Vagy hogy mindig kevesebbet vágjak le a hajból, mint amennyit szeretnék, mert utólag könnyebb még levágni belőle, mint visszanőtetni. Vagy hogy mindig használjak egy jó minőségű ollót és fésűt, hogy ne tördjem meg a hajat.

A lényeg az, hogy ne vegyük túl komolyan magunkat és ne essünk kétségbe, ha néha nem lesz tökéletes a frizura. A haj nőni fog és változni fog, és mindig lesz lehetőségünk újat próbálni. A hobi fodrászkodás egy szórakoztató és izgalmas tevékenység, amit bárki élvezhet. Csak bátorság és kreativitás kell hozzá!

Remélem tetszett ez a cikk és hasznosnak találtad. Ha igen, oszd meg másokkal is és iratkozz fel a blogomra! Ha pedig van saját történeted vagy kérdésed a hobi fodrászkodással kapcsolatban, írd meg nekem kommentben vagy e-mailben! Szívesen válaszolok rájuk és megosztom őket a következő cikkemben! Köszönöm, hogy velem voltál!

Szólj hozzá