2023. sze 28.

A testvéreim nyár elejei hajvágása

írta: Dominika01
A testvéreim nyár elejei hajvágása

Szia, ez a hobi fodrász oldal, ahol megosztom a legújabb frizuráimat, amiket a családomon és a barátaimon kipróbáltam. Ma arról fogok írni, hogy a nyár elején milyen hajat csináltam a hugomnak és az öcsémnek, akik nagyon bátrak voltak és új stílust választottak.

Zoé, a 16 éves hugom, vállig érő frizurával rendelkezett, ami jól állt neki, de szeretett volna valami rövidebbet és modernebbet. Úgy döntöttünk, hogy egy short bobot készítünk neki, ami nagyon divatos mostanában. A bobot egy frufruval kombináltuk, ami kiemelte a szemeit és az arcformáját. Zoé nagyon elégedett volt az eredménnyel, és azt mondta, hogy ez a legjobb frizura, amit valaha viselt.

Márk, a 14 éves öcsém, egy undercut frizurával járt eddig, ami szintén jól nézett ki rajta, de ő is változtatni akart. Ő egy fade buzz cutot kért tőlem, ami egy nagyon merész és vagány választás volt. A fade buzz cut egy olyan frizura, amikor a hajat nagyon rövidre vágják a fejtetőn, és fokozatosan elhalványodik az oldalakon és a háton. Márk nagyon büszke volt az új kinézetére, és azt mondta, hogy ez a legmenőbb frizura, amit valaha látott.

Én nagyon élveztem, hogy kreatív lehetek a hajvágással, és hogy segíthetek a testvéreimnek abban, hogy jól érezzék magukat a bőrükben. Remélem, tetszett nektek ez a bejegyzés, és ha szeretnétek látni több frizurát, amit készítettem, kövessetek az oldalamon. A következö bejegyzéseim valamelyikében az is felvázolom hogy a testvéreim  a nyár végén az iskola elött milyen frizurát kértek tőlem .Ha van kedvetek kipróbálni valamelyik frizurát, írjatok nekem egy üzenetet, és szívesen segítek. Sziasztok!

Szólj hozzá