2023. okt 02.

Az első hajvágásom

írta: Dominika01
Az első hajvágásom

Szia, kedves olvasók! Ma egy nagyon különleges történetet szeretnék megosztani veletek, amely az első hajvágásomról szól, amit nem magamon, hanem a húgomon, Zoén csináltam. Zoé akkor 11 éves volt, és nagyon szerette volna levágatni a hosszú, barna haját, amit már unott. Én pedig mindig is érdeklődtem a fodrászat iránt, és sokat gyakoroltam a parókákon és a saját hajamon. Úgyhogy amikor Zoé megkért, hogy segítsek neki, nagyon boldog voltam, és izgatottan készültem a nagy napra.

Először is  kiválasztottuk a helyet, ahol vágjuk a haját. A fürdőszobában volt a legjobb világítás, és ott tudtuk a legjobban elkerülni a hajszálakat. Zoé leült a székre, én pedig mögötte álltam, és elkezdtem fésülni a haját. Megbeszéltük, hogy milyen frizurát szeretne. Ő azt mondta, hogy egy rövid bobot, ami jól áll az ovális arcformájának. Én pedig bólintottam, és megmutattam neki a képet, amit kiválasztottam neki az internetről.

Aztán elkezdtem vágni a haját. Először csak egy kis darabot vágtam le az alsó rétegből, hogy megnézzem, hogy áll neki. Zoé nagyon türelmes volt, és mosolygott a tükörben. Nekem pedig nagyon jól ment a munka, és élveztem a kreatív folyamatot. Fokozatosan haladtam feljebb a haján, és mindig ellenőriztem, hogy egyenletes-e a vágás. A legnehezebb rész az volt, amikor elértem az arcát körülvevő hajat. Itt nagyon óvatosnak kellett lennem, hogy ne vágjam túl rövidre vagy túl hosszúra. De szerencsére sikerült jól beállítanom az ollót, és szépen formáztam meg a bobot.

Amikor befejeztem a vágást, még nedvesítettem egy kicsit a haját, és megszárítottam egy törölközővel. Aztán megkértem Zoét, hogy nézze meg magát alaposan a tükörben, és mondja el őszintén a véleményét. Ő pedig nagyon boldogan kiáltott fel, és megölelt engem. Azt mondta, hogy imádja az új frizuráját, és hogy nagyon köszöni nekem. Én pedig nagyon büszke voltam magamra, és arra gondoltam, hogy talán egyszer én is fodrász leszek.

Remélem, tetszett nektek ez a bejegyzés, és ha ti is szeretnétek kipróbálni valami újat a hajatokkal, bátran merjetek kísérletezni! De ha nem vagytok biztosak magatokban, akkor inkább bízzátok profikra a dolgot. Én csak azért mertem bevállalni ezt az első hajvágást, mert Zoé nagyon bízott bennem, és én is bíztam magamban. De ha nem lett volna ilyen jó az eredmény, akkor biztosan elmentünk volna egy igazi fodrászhoz javítani a helyzeten. Szóval legyetek óvatosak, és élvezzétek a hajatokat! Viszlát a következő bejegyzésben!

Szólj hozzá