2023. sze 30.

A hajam története

írta: Dominika01
A hajam története

Szia, én Dominika vagyok, és szeretnék megosztani veled egy kis történetet a hajamról. Tudom, hogy sokan küzdenek a hajukkal, és nem mindig elégedettek azzal, amit a tükörben látnak. Én is így voltam, de most már megtaláltam a saját stílusomat, és büszke vagyok rá. Hadd meséljem el, hogyan jutottam el idáig!

Gyerekkoromban nagyon sötétbarna, hullámos hajam volt, amit anyukám mindig lófarokba kötött. Nem szerettem ezt a frizurát, mert unalmasnak és gyerekesnek éreztem. Azt akartam, hogy a hajam szabadon omoljon a vállamra, mint a hercegnőknek a mesékben. De anyukám azt mondta, hogy így praktikusabb, és nem zavarja a szememet.

Amikor 15 éves lettem, elhatároztam, hogy megváltoztatom a hajam. Elmentem egy fodrászhoz, és levágattam a hosszú tincseimet. Rövid bob frizurát csináltattam, ami akkor nagyon divatos volt. A fodrász azt is javasolta, hogy világosítsak egy kicsit a hajamon, hogy feldobja az arcomat. Beleegyeztem, és egy karamell színű melírt kaptam. Nagyon tetszett az új kinézetem, úgy éreztem magam, mint egy felnőtt nő.

 

A következő évben már magamnak vágtam és festettem a hajam. Nem akartam sokat költeni rá, és úgy gondoltam, hogy én jobban tudom, mi áll jól nekem. Kipróbáltam több színt is: pirosat, lilát, zöldet. Mindig más volt a hangulatom, és ezt ki akartam fejezni a hajammal is. Néha nagyon merész voltam, és egész rövidre nyírtattam a fejem oldalát vagy a hátulját. A barátaim szerették ezeket az extravagáns frizurákat, de az iskolában sokszor megcsúfoltak érte.

Amikor 18 éves lettem, elkezdtem komolyabban foglalkozni a hajápolással. Rájöttem, hogy a sok festés és vágás károsította a hajamat, és töredezetté és szárazzá tette. Elkezdtem használni természetes alapanyagokból készült samponokat és balzsamokat, valamint hetente egyszer pakolást is tettem rá. A színét is visszaváltottam a természetes barnára, mert úgy éreztem, hogy ez illik legjobban az arcomhoz.

Most 21 éves vagyok, és nagyon elégedett vagyok a hajammal. Hosszúra nőtt már, és hullámosan omlik le a vállaimra. Nem festem már, csak néha teszek bele egy-egy világosabb csíkot. A vágást is ritkán változtatom meg, csak néha levágatom az elhasználódott végeket. Szeretem ezt az egyszerű és természetes stílust, mert úgy érzem, hogy ez tükrözi az igazi énemet.

Remélem, tetszett ez a bejegyzés, és inspirált téged is arra, hogy megtaláld a saját hajad történetét. Ha szeretnéd megmutatni nekem a te frizurádat vagy kérdezni valamit a hajápolásról, írj egy kommentet vagy küldj egy üzenetet. Szívesen válaszolok, és megosztom veled a tapasztalataimat. Köszönöm, hogy elolvastad, és hamarosan jelentkezem újabb hajtippekkel!

Szólj hozzá